Stäng
RSS 2.0

29 januari / Coco?




För att tag sedan upptäckte jag en helt otrolig sida på nätet. En sida där alla mina sminkprodukter, hårolja och mycket mer under samma kategori finns till cirkus halva priset. Glädjen det gav mig är rätt stor. Ni vet den där känslan man får när man lyckas göra ett galet kap och faktiskt spara flera hundra snarare än att köpa på sig något onödigt till ett bra pris och inse att man istället slösat? Ha. Just den känslan talade jag och Fanny om igår när vi spatserade runt på huvudstadens gator, myste på resturang och pratade om allt mellan himmel och jord. Och så avslutar hon nu inlägget utan att tala om vad den där sidan, inlägget inleddes med, heter? Såklart inte. Det vore ju rätt 'coco' ? Den heter i alla fall just "cocopanda" . Gratis frakt, leverans på cirka två dagar och presentkort som trillar in i inkorgen var och varannan vecka. Jag må låta sponsrad men så är inte fallet med en skitblogg som denna. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback