Stäng
RSS 2.0

14 mars / Ready for take off.

 

Om allting gott enligt planerna sitter jag just nu på ett plan emot solen; Tillsammans med Kelly Gale och knaprar madlar, nötter, bars och hinkar vatten för att inte, fullständigt, torka ut på planet. Ha! Med en bikini (hallå underdrift!) i ena handen och en pojkvän i andra, förhoppningsvis frisk och kry, och alldeles glad i hjärtat.  Det är min förhoppning. Jag behöver det här. Bara få vara. Få vara tillsammans med den man jag älskar så högt. Bara vi; utan måsten, utan arbeten att springa om varandra på, utan någonting men ändå med så mycket. Jag tänker mornar på stranden, dagar vid poolen, stadsspatserande, vackra vyer (läs: vackra bilder för Er !). Strandtennis, lek, spelande och skratt. Sena kvällar, god mat och kärlek. Massa jäkla pussar, gos och kärlek. Jag vill att vi ser varandra! För hur ofta gör vi, egentligen, det nu för tiden? Jag talar inte, specifikt, om oss utan om samhället. SÅ mycket telefon, så lite nu? Så många middagar, bilresor, lucher på stan, koncerter och förfester som går åt till snapchat, instagram updates och dylikt. Jag blir ibland helt förskräckt när jag ser att någon uppdaterat snapchat femtusen gånger under en kväll, när någon sitter med huvudet i telefonen en hel släkmiddag? What? Detta betyder dock inte att jag inte skall uppdatera instagram och blogg för Er, så svart och vitt ser jag inte på detta. Utlandet och solen ger mig mer inspiration än något annat och den skall jag tag vara på, men jag skall inte slösurfa. Inte ägna timmar åt att läsa andra bloggar och kolla instagramprofiler, skräp och snappa. Jag skall uppdatera instagram och blogg, punkt. Tiden där emellan skall jag leva. Det är liksom tanken. Och undrar ni vart planer bär? Hur den nya klänningen ser ut under utslagna blommor eller hur bikinin ser ut i solljus vid havet? Då får ni hänga kvar här samt besöka instagram @idaacarleborn. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback