Stäng
RSS 2.0

18 januari / U better work bitch.

 
 
 
/ Morgonens frukostbricka som åts framför tvn och nyhetsmorgon - söndagsmys / 

Just nu är jag, i vanlig ordning, stressad till kvällens arbetstimmar. Skriver därför ett hej och hejdå med andan i halsen och återkommer senare. Igår kollade jag på bio. Såg nya Jönssonligan vilken jag inte hade några förväntningar på. Som liten älskade jag Jönssonligan och har därför sett alla tidigare filmer. Var rädd att denna skulle vara en riktigt dålig kopia, men blev till min förvåning glatt överraskad. En helt okej film som absolut är värd att se. Så har ni inga planer denna grå söndag? Gå på bio och mys framför den? Om inte annat kan ni komma till mig och handla bio snackset. Halva priset på naturgodis & trevlig personal?! Ha. Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback