Stäng
RSS 2.0

16 januari / Till salu.

 

Säljer nu min cylinderformade Treatment Moroccanoil Light 100ml + 25 ml pga den inte passar just min blonda färg. Har hört SÅ mycket grymt om denna skonsamma olja och blev superglad över att jag äntligen kom över denna. Den är egentligen toppen och luktar himmelskt men passar tyvärr inte min blonda färg. På brunt hår är  det inga problem alls och även på många blonda fungerar den utmärkt, men inte på just mig. Därför tänkte jag nu kolla om någon av Er är sugna på att överta den till ett bra pris? 25 ml flaskan är helt oöppnad och sluten kork. Ur 100ml flaskan kan ni, på nedre bilden, se hur mycket som är använt. Denna olja är superdryg & verkligen toppen. Cylindern är köpt på frisörsalong, i butik, och ligger på 500 kr vanligtvis, vilket min kostade. Det billigaste jag hittat den för är dock 399kr, på Lyko.se. Så jag tänkte att sisodär 250kr för hela paketet. Skicka gärna iväg en kommentar om du är intresserad, alternativt ett mail till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback