Stäng
RSS 2.0

16 januari / ELLE .

Igår ägde ELLE-galan rum och här är mina favoriter ifrån röda mattan. Jag vill inte vara elak men jag måste ändå säga att jag blev överrumplad när jag såg bilderna, dock på helt fel sätt. Endast ett fåtal outfits föll mig i smaken. Den genomgående trenden var släp samt kombinationen spets & cut outs (i stil med min nyårsklänning, woop! Ha). Dessa två trender faller mig absolut i smaken. Dock förvånades jag över att outfitsen inte var med spektakulära. 

Min favorit bär Marie Sterneholt och mest enastående, enligt mig, var fröken Deler och, en av Sveriges stoltheter, Elsa Hosk. Vad tycker Ni? Hittade precis den klänning jag önskar att jag hittat för två år sedan, när min studentdag vankades. Återkommer med den. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback