Stäng
RSS 2.0

8 februari / Hållbart för IBS.

 
 
 
Ovan ser ni en av nyheterna som kom med posten i veckan. Proteinpulver, choklad, ifrån Holistic. Jag har tidigare kört Fitnessguru men senaste halvåret varit tveksam till dessa pulver då innehållsförteckningen är alldeles för lång och innehåller saker jag inte riktigt förstår vilket är ett dåligt tecken. Därmed har jag, till stor del, varit helt utan proteintillskott men saknat det i vissa situationer. Detta protein har jag endast hört gott om och det faktum att det innehåller matsmältningsenzymer samt ej innehåller några konstigheter eller sötningsmedel av något slag har slutligen fått mig att hala upp de där extra kronorna för att testa. Hittills tycker jag att det verkar toppen. Min mage har ännu inte reagerat (har en hemsk IBS) vilket är den absolut största vinsten av alla och jag tycker att man känner skillnad i smak och struktur gentemot de billigare alternativ som jag testat. "Tummen upp eller hela handen i en high five?" - Ungefär så. Åtminstone något i samma, positiva, anda. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Ida! Har också problem med ibs. Har du fler tips så skulle det vara drömmen om du delade med dig om favoritrecept eller liknande!

Kram

Svar: Hej! Vad tråkigt att höra :) Självklart kan jag försöka dela med mig av mina erfarenheter. Skriver ett inlägg inom kort. Håll utkik! :D
Kram
idaacarleborn.blogg.se

2015-02-09 @ 10:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback