Stäng
RSS 2.0

4 februari / Grötiga ursäkter & oklarheter?

 
 
 

/ Min gröt må verkligen leva upp till sitt namn då den ser just "grötig" ut. Ha! Under varma bär, frukt, fröer och nötsmöt gömmer sig faktiskt en hög havregryn toppat med en hög keso. / 

Det är som om orden saknas. Det papper som en gång var blankt har intagit någon slags gråskala. Silvergrå blyerts som gång på gång kladdas ner för att, lika många gånger, suddas ut igen. Oklart vad som en gång stått där, men liksom självklart att någonting faktiskt gjort det? Jag antar att detta är mitt sett att förklara att jag inte hittar ord eller inspirtation till att skriva? Jag vet liksom inte vad denna sida skall fyllas med. Vet ni? 

Vintern är väl inte riktigt min årstid alls. Att klä sig praktiskt, inte kunna ha de klackar man vill. Att vistas alldeles för mycket inomhus och inte kunna fota ordentligt på grund av mörker. Ska vi kalla det för ursäkt? Kanske. Vintern må vara precis som min frukost; Grötig men ack så vacker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback