Stäng
RSS 2.0

2 februari / Att glömma innebörden?

 

Insåg snart att jag nämne allt omkring Stockholmsresan bortsett från anledningen till resan; Shopping. Ha! Jag vet inte hur jag tänkte, om jag tänkte? Kanske tog jag förgivet att alla Ni skulle förstå att det var vad vi ägnade oss åt? Här är i alla fall den nya favoriten därifrån. Bilden ger den inte riktigt rättvisa då jag fotade i mörkret med blixt, men still. Denna är marinblå med struktur samt gulddetaljer. Perfekt året om, men definitivt mest användbar under de där dagarna då våren sakta men säkert smyger sig på och solen närvarar utan sällskap av molnen. Uppknäppt till vitt och solkysst hy eller stängd, enda upp i halsen? Ni kommer se denna igen, var så säkra. Enkel, stilren och minst sagt användbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback