Stäng
RSS 2.0

19 februari / Mr Grey?


God morgon torsdag. Startar dagen med chiafrukost och skyndar vidare för, tro det eller ej, jobb som inte innefattar stägning. Kors! Vädret tycks leta inspiration i sexiga karaktärer vilket är helt fel. "Grey", ni vet? He. Därav försöker jag vara extra noga med, vad ni kan skåda ovan, hårinpackning. Håret mår nog aldrig så dåligt som det gör just nu när det varken får naturlig fukt, ljus eller dylikt. Jag kör "Intense repair" ifrån Loréal samt en ofärgad olja ifrån Biosilk. Har ni några superknep som inte innefattar "lämna landet för varmare breddgrader" får ni gärna dela med Er. Nu tänker jag ta del, och bli ett med, den där Grey. Dock inte i betydelsen av namn utan bege mig ut i det grå vädret. Vi ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback