Stäng
RSS 2.0

15 februari / Valentines.



 

Min bästa vän, alla kategorier, serverade igår tio stora, röda rosor tillsammans med en supermiddag, efterätt och massa goda frukter. Vi skålade med champange och åt, efterlängtade, färska jordgubbar. Sedan dansade vi tätt ihop och bara hade det mysigt. Konstigt, tänker du nu? Att jag och min allra bästa vän ägnade oss åt detta på alla hjärtans dag, var hon inte med sin pojkvän denna "kärlekens dag"? Ha. Såklart, den där bästa vännen är givetvis synonym till min stora kärlek, min fina man. Ibland är en middag hemma snäppet mysigare än en middag ute? Man får fylla på tallriken precis hur många gånger man vill och prata oavbrutet, ostört - de två största plusen? He. Hoppas Alla ni hade en supermysig dag, oavsett vem ni spenderade den eller inte spenderade den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback