Stäng
RSS 2.0

8 september / Stöld?

Då en skön tjej i motståndarlaget rent av stal min bild sist har jag nu skrivit på mitt namn. Tråkigt men sant. 

En vecka har passerat av "Skin Perfection Challenge" . Superkul att få testa produkterna. Vill ni följa mig eller de andra deltagarna i tävlingen, är intresserade av vad produkterna har för egenskaper, ger för resultat etcetera är ni välkomna in på yourskinperfection.se. Där kan ni logga in genom Facebook och läsa, inspireras, gilla, kommentera eller dela. Jag skulle bli SÅ otroligt glad om ni ville klicka er in på Team Ida Warg och vidare till mitt namn för att gilla mina inlägg. Det skulle verkligen vara guld värt damer & herrar. Ett litet klick! Skulle ni dessutom vilja dela inläggen jag skrivit eller lämna en kommentar blir ingen gladare än mig. En liten sak men en stor tjänst. Utmaningen går nu in i vecka två av fyra och än finns det mer att utforska, recenssera och ta del av. Jag hoppas några utav er kikar in. För vackra bilder, utlåtanden, selfies ni aldrig mer få se & filmklipp jag aldrig trodde att jag skulle publicera? Ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback