Stäng
RSS 2.0

8 september / Resumé .


Åh - vilken toppenhelg jag haft. Avslutade veckan med buffé med en babe och travade därefter vidare för att avsluta bland Lexington hos en annan av samma sort, Sara. Ha! Fick startade lördag och söndag tillsammans med fröken M i solen och avslutade igår helgen med damen jag avslutade föregående arbetsvecka med, den då tillsammans med burgare, snack & trevligheter. Däremellan hann jag med en hel del andra saker och kan nu påbörja en ny vecka med ett leende på läpparna. Denna vecka är jobbdagarna få, ledigheterna många och en tripp till huvudstaden inbokad. Kameran skall jag bli bättre på att få med mig, då även till den där större staden. För varje vecka kommer ytterligare ett "skärp mig" - ungefär?  Nu ligger tallriken ovan i mage. Ja, inte själva tallriken förståss, men dess innehåll. Bam! Massa vitaminer att friskna till utav? Fingers crossed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback