Stäng
RSS 2.0

2 september / En rolig händelse:

 
September knackade nyligen på dörren. Då tillsammans med sol, tjugo grader och kort arbetsdag. Bam? Dock kommer inte något gott utan att ta med sig något ont? Ha. Idag i form av halsont, på riktigt. Jag har sedan min lunginflammation för två år sedan dragits med ett rätt kasst immunförsvar och en hals som verkar vara städnigt irriterad, precis som jag själv på detta faktum? Att träna med den sortens halsont har doktorn varmt lovordat med ord som 'ofarligt' och 'Endel människor har alltid lite ont i halsen. Det handlar om hur du känner dig i kroppen'. Dock är dagens halsont direkt ont och inget litet irritationsmoment. Därmed tog jag, istället för en date med Smith, med mig rumpa och ben på en lugn promenad i solen; Med solen i ögonen, podcast i öronen och med ett sting av lycka i kroppen. En rätt bra start ändå. 

Nu har precis en matig Acaísmoothie nått min mage tillsammans med omelett, vattenmelon & grape. Håret skall nu av en bit & eftermiddag/kväll har jag en super rolig sak att visa er. Är SÅ fantastisk glad över detta. Håll utkik och häng med mig på det här. Det skulle göra mig ännu lite (läs: mycket!) gladare. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback