Stäng
RSS 2.0

11 september / Profile 633

 
Åh, skulle bli så lycklig om ni ville gå in här; http://www.yourskinperfection.se/profile/633 och gilla mina inlägg i Skin Perfection Challenge (jag kan inte se vem som gillat, så du blir anonym) förutsatt att ni vill och gillar det ni ser. Man går in på min sida samtidigt som man har en annan flik uppe med FB (inloggad) och trycker på "Logga in" i högra hörnet på Skin Perfection. Skulle givetvis bli jätte glad om ni även ville kommentera eller dela mina inlägg. Låter kanske som en liten grej men för mig skulle det betyda SÅ otroligt mycket. Jag har redan över 18 inlägg uppe och tre hela veckor kvar att arbeta på. Let's go! Har ni något specifikt ni undrar över eller vill se, säg bara till. "Med lite Wargpower och mycket kärlek".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback