Stäng
RSS 2.0

31 oktober / Yogapung och mera ligga?

/ Höstens kappa, dagens mähä - Lång, svart & detaljer i guld / 

God morgon fredag, ledighet och toppenavslut på veckan. Hey! Igår testade jag, för första gången i mitt liv, Mojo Yoga, då tillsammans med mina arbetskamrater vilket var superkul. Körde konstiga ställningar á la hundar och hälsningar, skrattade och kände mig skön i kroppen efteråt. Kul! Dagen idag, vilofredag, startades istället med en solig promenad tillsammans med Hanna&Amanda, därav rubriken? Efter deras gamla avsnitt "Yogapung och mera ligga" kan jag liksom inte höra ordet yoga utan att höra denna rubrik spela på repeat inuti mitt huvud. Jag kan inte för mitt liv minnas vad detta poddavsnitt handlade om men kan efter yogan bara tänka att det må resultera i mera ligga - en stark och smidig kropp? Ha. Idag skall jag åtminstone ligga, då på latsidan i ett ledighet och heldagsaktivitet med familjen. Blev dessutom bjuden på en Halloweenfest helgen till ära. Som jag tjatat om det och så "plötsligt händer det" ? Då två dagar innan festen intill ett "vad i helvete skall jag vara" ? Det tåls nog att tänka på. Jag skall låta er haka på. Nu skall jag dock haka på kappan över kroppen och bege mig ut på äventyr - med kameran i högsta hugg? Till fler som hugger. Spännande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kappan är fine var köpte du den....?

2016-11-21 @ 10:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback