Stäng
RSS 2.0

26 oktober / Gratismys & morgonsömn?

 
 
/ Slängde ihop turkisk yoghurt m. varma hallon & stevia sötströ och toppade med banan, röd grape, psyliumfrön, bananskivor, Paulúns osötade granola samt kanel och riven kokos till mannen & chokladgröt med drömtopping till mig / 

Att sova en timma längre samtidigt som man går upp vid samma tid som man brukar? Ha. Nog kan det låta konstigt? Inatt ställdes klockan tillbaka en timma och det tackar jag så mycket för inför kvällens arbetspass. Fem stägningar på sex möjliga dagar, tio arbetsdagar i rad. Bom! Därmed kickade jag igång dagen med frukost för mig och mannen; En timmas frukostmys framför tv:n. "Lite gratis sömn, lite gröt och lite gos, och damen själv är nu redo för ytterligare två stägningar?" - Let's go! Skall försöka trycka in lite uppdatering under mina arbetstimmar, då utan att uppdatera under mina timmar på jobbet? Även där lika luddig magi som med den där gratistimman? Ha. Inte riktigt. "Och jag tror att jag har er med mig utan att förvirra" . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback