Stäng
RSS 2.0

15 oktober / Basplagg 2.0 ;

 

En nyhet i garderoben. Då ett typiskt "Ida-plagg" där kriterier som kvinnligt, blus, svart, rosett och transparent, uppfylls. Ha! Perfekt basplagg enligt mig. Funkar utmärkt till det mesta. Att låta rosetten hänga fram över en blazer eller en stickad tröja? Istoppad i ett par vida byxor, chinos eller tilll en vippig kjol och stövlar? Denna kommer slängas på flitigt i diverse kombinationer under hösten och okej, varför inte även under resten av året? Jag har alltid inbillat mig att basplagg inte är min grej tills jag insåg att basplagg kan vara så många olika saker. Basplagg för mig är plagg som denna blus, inte boxerlinne & kollage. Ett plagg jag har användning för  och kan matcha i mängder av kombinationer. Vad är basplagg för Er? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ifrån? :)

Svar: Den är köpt på Ginatricot :)
idaacarleborn.blogg.se

2014-10-16 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback