Stäng
RSS 2.0

13 oktober / Marocko time?

 
 
Det hår som en gång nådde mina axlar smeker i dagsläget nedre delarna av ryggen. Trots detta ser jag ändå mig själv som någon med axellångt hår. Jag skulle säkert beskriva mig själv så, fortfarande, då det var "jag" under en stor del av mitt liv. Drömmen om "det skall täcka hela tuttarna", någon skum målsättning, är nådd för länge sedan och jag kan ändå inte förmå mig att skatta mig nöjd? Ha. Dock har detta hår blivit lite slitet och hösten medför att många hårstrån faller till marken. Därav tänkte jag testa denna omtalade hårolja ifrån Moroccanoil och se vad den har att ge mig. Den luktar himmelskt men ännu kan jag inte ge er några recenssioner. Har någon av er testat? Vad tyckte ni? Återkommer med svar om någon månad. "Efter hudvård kommer hårvård?" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback