Stäng
RSS 2.0

12 oktober / Hjärta eller hjärna?


En tyligare bild av en garderobsnyhet. Denna har en helt öppen rygg vilket jag älskar. Körde min kära free-bra under för att låta ryggen förbli just bar. Att förstöra öppna ryggar med band är som att förstöra toppar med tunna axelband, med bh-band under - Ett big "no-no" vill säga? Jag tänker, fräsmt, låta denna topp tala för sig själv och matcha den som igår, tillsammans med svarta byxor av olika slag. Skinn, smala ankelchinos, matt eller coatat? Oavsett kategori är de välkomna att göra denna sällskap i komtibantion med stilrena detaljer och high heels. Igår invegs höstens nyheter vilka nu står next på tur. I höst lät lyssnade jag på hjärnan istället för hjärtat och gjorde ett val som ibland tycks vara mindre förnuftigt men som nu tog överhand. "Och jag hoppas att jag kan lita på dig" . 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback