Stäng
RSS 2.0

11 oktober / Jag vann!


Uppdaterade nervöst Skin Perfection sidan under morgonen, igår. Dock utan resultat. Vinnaren hade ännu inte offentliggjorts och desto mer tid som sakta passerade förbi, desto större blev osäkerheten över om Team Ida Warg verkligen vunnit. Vi hade ju inte hört någonting överhuvudtaget? Och precis när jag entrade arbetskläder för jobb plingade det i min telefon i en superfin grattishälsning, ifrån en av mina team mates. What? Nog vet jag att jag slitit som ett djur för den där vinsten. Lagt ner otaliga timmar på att fota, filma och skriva med tanken "Do it with passion or not at all" ? Ha. Jag tänkte ungefär att "ska jag lägga ner all denna tid måste jag ju också ta hem det hela...". Lyckan, över att ha vunnit en resa för två till självaste Paris, är total och genererade en drös omtanke och ett gäng fina rosor i vad som definierar just Skin Perfection serien, rosa. Jag kan inte ens förstå att lilla jag skall få möta våren i Paris. Dricka vin på uteserveringar, spatsera på vackra smågator och fota vid Eifeltornet? Wow. Jag är SÅ obeskrivligt tacksam & vill även säga ett stort "Grattis & grymt kämpat" till alla, då speciellt Team Ida Warg. Vilket jobb! "Med en släng av hybris i total oförmögenhet att förstå"  . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback