Stäng
RSS 2.0

6 november / På rätt sätt?


"Allt behöver väl inte vara så svart och vitt, antingen eller?"  Jo, tänk för att det behöver det. Jag vill ha jul eller sommar. De två, av årstider, som skiljer sig mest ifrån varandra. "Ska det va, så ska det", kanske är det mer min melodi? Suger i mig av julen ovan och möts av snö utanför mitt fönster. Säkerligen lite väl tidigt då det snarare är jul, än slask, jag vill ha. Jul, för mig, betyder verkligen kärlek, längtan och umgänge. Jag förknippar den enbart med mysiga, härliga saker och jag hoppas att den alltid får förbli sådan. Ovan ser ni lite inspiration. Som sagt, allt eller inget. Gällande julen får man gärna ösa på med ljus, dekorationer och pampiga ting, så länge man gör det på "rätt sätt". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback