Stäng
RSS 2.0

27 november / några anledningar att...?

Några anledningar att le; Klockan 08 intogs idag frukost nummer två, intill tända ljus, julmusik & godsaker. Då var jag färdigtränad, nyduschad och doftandes av min favorit, Shea. Ha! Idag är kontot påfyllt med lön, det skall kickas ASS på jobbet till tidig eftermiddag, handlas inför helgens bravader och mysas med en fantastisk vän. Att det dessutom väntar en fullspäckad helg, är första advent på söndag och jag lever är bara några små, ytterligare, anledningar att le lite extra stort? "Med en skvätt ironi". Och jag tänker för mig själv att, idag är hon en sådan de hatar, de som alltid väljer att hata? Ha. Ha en fantastisk dag, köp saffran hos mig & återkom här senare för mer. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback