Stäng
RSS 2.0

12 november / Ovanligt vanlig?


En stund efter min superfrukost följer alltid ett gäng riskakor med nötsmör och banan, en grym kombination. Är man lite fitness, skall man dock, kleta på 50/50 med nutella också men sån är jag inte. Ha!  Jag är bara en såndär motionär.  "Så provocerande får man nog inte skriva" och därmed fortsätter jag utan konstigheter direkt på ett "Denna lediga dag blev nyligen arbete istället och jag skall nu slänga mig iväg för en helt vanlig men ack så ovanlig arbetsdag". Ovanlig för mig, då passet inte är mitt och vanlig för att jag för en gångs skull arbetar en normal tid, som en vanlig Svensson och kan cykla hem med strömmen av människor ifrån stationen. Kul! Ha. Vanligtvis cyklas det motströms och jag får möte när jag kommer flygandes med rosiga kinder och urblåst hår. Idag kanske det inte syns? Vi får se. Med supergröten i magen beger jag mig nu. Som vanlig, men ändå ovanligt? Bara för att vrida på orden och få ut mer av texten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback