Stäng
RSS 2.0

5 maj / Recept;


Kesobrödet jag fick förfrågan om kommer här och nu. Detta bröd är superlätt att slänga ihop samt att variera både angående ingrendienser och användningsområde. Tillsätt de frön, nötter eller kryddor Du önskar och använd till vad du vill. Tror att det är supergott att tillsätta exempelvis tomatpuré & basilika och slänga i kalkon, mozarella och tomat för att toasta och servera med sallad och såser. Även supergott att rosta som det är och dra på smör och pålägg. Funkar utmärkt som hamburgebröd (brukar rosta det innan!) och bara nybakat och härligt till mellanmål. En konkurrent till de där "Sconesen" som jag aldrig någonsin tyckt om, då de går minst lika fort. Glutenfria är de också, för den som är allergiker, intolerant eller allmänt känslig. 10/10 toasters. Ha!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Alltså MUMS. Det ser supergott ut!
Nu när jag suttit och kollat igenom din blogg lite vill ajg bara säga wow. Vilka fina bilder!!
SV: Jag älskar sådan mat med! :) Det är nog för att det oftast är väldigt enkel mat som ändå blir supergod :)

2014-05-08 @ 07:11:02
URL: http://jossan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback