Stäng
RSS 2.0

27 maj / Some kind of love.

 

 

På en filt i det gröna. Intill jordgubbar & plockmat, i sommarhetta, till solbränna. Där fungerar alltid romantiska spetsar, slitna shorts och höga heels? Och ändå kan jag inte riktigt bestämma huruvida de där innerligt älskade Levi´s är 'jag'. För det är de nog inte? Kanske har de aldrig ens varit, eller aldrig mer bli? Men jag tänker inte hysa att uns mindre kärlek än tidigare. För nog är sommaren en tid 'att bara vara'? Kanske behöver Vi inte bestäma så mycket alls? Så även om ni inte är mig kan jag låta er vara på mig. På en filt i det gröna, på ett fik intill kullerstensgator. När solen somnar i Medelhavets horisont eller vaknar pigg i gryning? Då är det VI.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köper du dina fina levis shorts? :)

Svar: Jag har köpt mina på "t-shirt store" :) har även ett par svarta ifrån Urban outfitters! Har även sett att imso.com har. Så kika där och lycka till! :))
idaacarleborn.blogg.se

2014-05-30 @ 20:38:58
Postat av: Anonym

Är t shirt store en vanlig affär eller en internet butik? :)

Svar: Det är en butik :) osäker om de även har shop online! Ring & kolla med dem om de har Levis inne då de endast tar in ibland :) det var dock två år sedan jag köpte mina, så det kan hända att de inte har dem längre.
idaacarleborn.blogg.se

2014-05-30 @ 21:28:14
Postat av: Anonym

Vilken storlek har du i dina? :) eller ja, motsvarar de en vanlig 24, 25, 26?

Svar: Tyvärr motsvarar de inte alls så. De kan variera väldigt och jag har olika strl i alla mina tre. Så det lättaste är främst att prova, eventuellt att kolla måtten så det inte blir helt fel:) jag har både 26, 27 & 28 i mina men har i vanliga fall XS/24-25 i byxor! Lycka till:)
idaacarleborn.blogg.se

2014-05-31 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback