Stäng
RSS 2.0

14 maj / Ur arkivet;

/ Frukost, snacks & mellanmål - ur arkivet / 

Springer runt i mjukis, med lite huvudvärk och en smula trötthet. Överväger soffan, väljer datorn och funderar över livet? Ungefär så. Har så mycket fina plagg jag vill visa, livsfrågor jag vill skriva om - saker jag vill åstadkomma. Men hittils är dagen inte en sådan dag. Lite sol i mitt liv och lite mat i min mage kanske kan råda bot på den där värken och få fingrarna att publicera något vettigt? Kanske. "Och önskemålen har aldrig varit så välkomna?"
 

Kommentarer
Postat av: frukallgren.blogg.se

Waow vilka härliga bilder! Ser supergott ut alltihop :D

Svar: Tusen tack :D Vad kul att du tycker det!
idaacarleborn.blogg.se

2014-05-14 @ 21:05:03
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: frukallgren.blogg.se

svar: Jag har inte testat Green Valley's såser än, men de borde ju vara samma som Walden Farms och dom dressingarna älskar jag! Ranch, Bacon Ranch och Thousand Island är dem jag testat och jag älskar dom allihop! Sen pannkakssirap, choklad, kola och jordgubb har jag också testat och gillar dom allihop! Så testa testa! MMSports har ju kampanj (2-för-1) just nu så passa på att skicka efter en beställning :D

Svar: Låter suveränt!! Tack så mycket för ditt utförliga svar :D jätte gulligt av dig!
idaacarleborn.blogg.se

2014-05-15 @ 12:14:48
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback