Stäng
RSS 2.0

10 maj / "Med cancer överallt?"



Att lite mat och lite vänner kan utgöra en sån fin kombination? Som den där handen i handsken kanske? Fredagskvällen gick i mysets-tecken på altanen. Intill tända ljus, en bit mat och goda vänner njöt jag till fullo av ordet "helg" som just knackat på dörren. Och jag förundras inte över någon speciell, över 'kändisar', avundas aldrig med svart blick; Men jag inspireras av de som kämpar för det de tror på, för att uppfylla sina drömmar, har lite go' - lyckas. De som lägger ner tid på något och ger sig fan på? Jag blir så inspirerad av dem, vänner som har hjärna för både en och tio, ambitioner för hundra? Grymma vänner. Och i samma veva vet fröken hypokondriker vem hon frenetiskt skall skriva till när cancer drabbar henne både här och där? Ha. För nog har hon haft allt och lite till? Såklart. 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Vacker du är!

Svar: Vad snäll du är!! Tack så hemskt mycket gulliga du! :)
idaacarleborn.blogg.se

2014-05-10 @ 18:41:45
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback