Stäng
RSS 2.0

22 juni / Bussigt med ett S.


Midsommarafton; Med rödsprängda ögon och kvällens tredje outfit intog hon dansgolvet mitt ute i ingenstans? Ha. Det var dock inte slut där. Vad som startade i vippingt svart skulle hinna bli både bikini och den lilla svarta för att i gryningen avslutas i vitt. Och medan den krans, som mer liknade ett galet buskage, fyllde ögonen med tårar, fyllde de magarna med mat och förlängde livet med skratt? 'Färskpotatis och bearneise' - för vem njuter i självaste verket av den där gräslöken, egentligen? Lite bad till just 'bad', min favorit och i ett busigt svall valde hon att spinna vidare på det där busiga men icke så bussiga. Jag har alltid tyckt att de där reklamerna där det badas i timmar pga man ej kan gå upp och visa sig är lite smått roliga. Sagt och gjort? Utifrån detta lurade hon till sig en kompanjon för nattliga spratt. Ha. Som för att lägga till ännu en definition av just "bad"? SÅ kul. Och när det slutligen slumrades bredvid kärlek, kunde hon inte låta bli att med ett leende njuta. Nog blir man hemmablind ibland? Tänk att jag får somna bredvid honom alla dagar - hela livet? Tänk att han är Min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback