Stäng
RSS 2.0

19 juni / Slut strulat?




 
 
Igår sa jag god morgon till mannen med lite frukost på altanen. Scrambled eggs, Kellogs, frukt, mjölk och ostmackor. Ingen lyx där inte, kan jag tycka, men det gäller ju att servera vad han vill ha? He. Genom åren har jag sagt god morgon med diverse frukostbjudningar och slutligen insett att just lyxiga pannkakor med nutella och frukter inte alltid är vad han vill ha. Förra veckan surades det lite över Kellogs K  - Sagt och gjort? Varsågod. Säkerligen smidigare än den där pannkaksbjudningen jag så många morgonar strulat med i köket? He. Hur som helst var det en fantastisk start på en solig dag. Och blev du precis sugen på lite Kellogs? Då vet du vart du har mig från och med i eftermiddag. Byter nämligen ett "god morgon, på terassen" till ett "god kväll, på jobbet" - Vi ses. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback