Stäng
RSS 2.0

14 juni / En naken upptäckt?


Mötte igår upp ett gäng damer för underbar middag, skratt och härligheter. Pratade tills personalen bad oss gå och spatserade då vidare ut för lite dricka och ännu mer skratt. Ha! Anlände till en säng vid midnatt och insåg till min förfäran att sängen helt saknade lakan. Ni vet när man bestämt sig för att bäddarent men inte fullbordat det hela? Dragit ur sängkläderna med bravur och lämnat den i sticket, avklädd? Fantastisk upptäckt sådär mitt i natten med fireball i blodet. Kan bestämt understryka att damen själv inte riktigt var "on fire" där och då, he. Fullbordade det hela och njöt sedan av mat i sängen - världens bästa matplats? Och använde idag istället solsängen för den bit sömn jag inatt gick misste om i mitt bäddande? Som för att vända på det hela och sova där man äter och äta där man sover? Alltid lite motsatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback