Stäng
RSS 2.0

30 juli / Hon har ljugit;


Tysta stod de bakom palmen och spejade ut över solstolarna. Långt ner i magen kunde hon känna hur en ett sting av nervositet kom smygandes. Det var en härlig känsla. Som om de fjärilar som en gång flugit där förbrilt, en än gång vaknat till liv för lek & nu lekte tafatt med varann. Hjärtat slog ett extra slag när hennes sökande blick fann sitt mål; Där var dem.

Och efter tjo och Stim. Skratt och total chock följde en tystnad där hon än en gång lät blicken flyga, nu sökandes efter de hakor som just tappats?

Jag har ljugit för nära och kära. Vi har ljugit. Det har besvärat mig i veckor, frågorna om vår resa. Jag har försökt undvika dem. Flackat med blicken, bytt ämne och säkerligen framstått antingen sluten i frågan. Då endast för att planen varit att överraska mina käraste vid Medelhavet. Så till alla kära vänner och bekanta som fått landet "Turkiet" upptryckt i nyllet då resandet kommit på tal. Lugn i stormen & håll i hatten. Jag är inte i ett magsjukt Side utan, ännu än gång, på ett ack så älskat Cypern. Cypern, Kypros, Cyprus - Hej&hå. Datorn är med, internet är gratis & systemkameran arbetar. Vi ses kanske till kvällen. Tills dess: njut av mammas förvåning. Älskade familj - deras glädje lever jag länge på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback