Stäng
RSS 2.0

26 juli / På återseende;

 
 
 
Frånvaro. Ett ihärdigt ekande har rått här länge och väl...
Six days work in a row följt av två lediga dagar fyllda av sol (och därmed bad) är min, ack så vackra, ursäkt till detta. Jag har hunnit strandhänga med ett gäng vänner. Hunnit bada med mina familjer. Ätit grillat. Jobbat ännu lite mer. Jag har tvättat och fixat, för att idag packa väskan och bege mig av. I handbagaet ligger dessa ovan tillsammans med tidningar, telefon, mat, ännu fler bars, nässpray, tuggummi, handsprit, pass och biljetter. Av packningen att döma förstår ni att jag inte stannar på svensk mark? He. Ska från och med ikväll inte laga en jäkla måltid. Inte arbeta en enda timma. Jag skall inte ha några måsten, bära strumpor eller möta regnet. All inclusive - Ett stycke njutning. Imorgon finner ni mig under en palm tillsammans med denna läsning, salt på magen och svett mellan tuttarna. Kanske blir jag där en bättre människa som tar upp det där bloggandet och låter er hänga på då internet finns tillgänglig överallt? Om inte vet ni var ni finner ett utdrag ur det där livet; På instagram @idaacarleborn. På återseende. "På avstånd men ännu lite närmre än förut?" Ps. Jag har en sjuk story till er, snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback