Stäng
RSS 2.0

15 juli / En ny sorts bloppis?


Fick i torsdags hem en beställning ifrån Fitnessguru. One whey Strawverry White Chocolate, One whey Isolate Milk Chocolate samt One casein Double Chocolate. Nom! Dock skall jag, efter att ha tagit några få skopor ur vardera burk, inte behålla dessa. SÅ då tänkte jag om det är någon där ute som vill slippa frakt samt betala en billig peng som är intresserad av att köpa dessa alternativt någon av dem? Nog för att man inte vill köpa av vem som helst som öppnat något, men kanske finns det någon bekant eller någon som verkligen vet vem jag är som har intresse? Säg bara till i kommentarsfältet eller på min mail: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback