Stäng
RSS 2.0

14 juli / Ospontan & lite dum i huvudet.





Måndagkväll och här börjar helgen för den som jobbat lördagkväll? Ha. Välkomet med råge. Två dagars ledighet följer nu och ingen är gladare än damen själv, vilket kanske inte är så konstigt då det är just hon som får den där ledigheten serverad? Bland semesterfirare, pensionärer, sjukskrivna och arbetslösa skall det förhoppningsvis lapas lite sol, umgås och has. Inte mig emot. Dagens tankar: 1) Jag är SÅ jäkla ospontan - Anser det vara spontant och kortsiktigt att boka resa såhär 2v innan. Saker och ting måste ju fixas! ha) 2) Livet är SÅ jäkla härligt. Det viktigaste är verkligen att man får vara frisk och kry. Man skall vara glad att man har hälsa och inte haka upp sig på småsaker som en cellulit, att man jobbar när det är soligt eller att kylskåpet ekar tomt, you name it. Skitsaker! 3) Jag är en SÅN jäkla pajas. Pratar först, tänker efteråt och är hundrelva procent mig. He! Överdos? 4) Jag svär alldeles för mycket. Det ser ni om ni läser ovanstående tre funkter? Ha. Men om man läser punkt nummer två i listan skall man ju inte haka upp sig på sådana småsaker? Som för att poängtera nummer tre ännu en gång? Ni hör själva. Måndag och ledighet framför mig. Det låter som vi ses?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback