Stäng
RSS 2.0

13 juli / Fördelarna med regn;

 

 


 




Råkade trycka på den där knappen med texten "boka" inne på fritidsresors hemsida dagen till ära. Som följd på detta använde jag även denna lediga och ack så regniga dag åt att handtvätta alla bikinis (och efteråt, till min förskräckelse, upptäcka att en stor del av dem gick att maskintvätta...) samt ta tag i nödvändigheter, göra matlådor för veckans kommande soliga dagar etcetera. För då, då vill jag hinna hänga ute innan jobbet, snarare än i köket eller intill tvätten. Så kanske bör jag tacka Gudarna för regn till ledighet då jag annars skulle legat platt på ryggen och låtit dagen passera? Ha. För sol, det kommer jag få fjorton dagar i streck inom en mycket snar framtid. Fjorton dagars sol, liggryggande och All inclusive. Kanske var det peppande nog för att orka ta tag i livet en söndag som denna? Jag tänkte även blogga med vett, men då tiden sprang ifrån mig nu återkommer jag istället imorgonbitti. "För att göra som på den andra hemsidan och råka trycka på publicera?" . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback