Stäng
RSS 2.0

6 januari / "Do more of what makes you happy"


" Detta år lyckades jag med saker jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag upptäckte delar av världen jag aldrig förut mött, jag älskade och blev älskad, var frisk och kry tillsammans med mina nära. Jag åstadkom och tog steg framåt i livet, levde livet. Jag var nästan bara glad, fylld av livsglädje. Levde varje dag och lät ingenting passera. Jag hade en positiv inställning och fångade den där jäkla dagen som det tjatas så om. Fann meningen och blev lite bättre på mycket. Jag fångade minnena, sparade ner dem på mitt minneskort för att låta dem komma fram senare i livet, under de stunder då man behöver en påminnelse. Jag förlorade ingen & lät inget gå förlorat. Detta år lyckades jag med saker jag aldrig trodde jag skulle göra - levde livet & bara var lycklig" 

Ungefär så hoppas jag att jag kommer kunna återge detta kommande år, år 2014. Jag går in i det utan några nyårslöften men med det kanske, klyshiga uttrycket, "Do more of what makes you happy" i huvudet. Det låter väl fair? För det måste väl ändå vara vad livet går ut på? Ibland är jag rädd att det bara skall springa ifrån mig. Jag vill bara leva. Jag vill alltid leva. Leva och vara glad. Men så påminns jag om att jag numer har kapaciteten att springa ifatt det, om det så skulle behövas. 

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Riktigt bra skrivit! :)

2014-01-06 @ 12:28:45
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Postat av: Clara

Så härliga bilder och så underbart det låter att du är så nöjd med året som gått!

2014-01-06 @ 18:35:12
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback