Stäng
RSS 2.0

3 januari / Superflex & spagatförsök?


En ny version av de där Higher som hon "aldrig mer skulle köpa" ? Ha. Handlade byxor i ren panik inför juldagen och blev då, bland annat, tillslängd en glansigare, typ "kotad" version av Bikboks goa Superflex i modellen "Higher" då den "matta" versionen var slut. Har inte hunnit använda den förrän nu men känner att dessa kommer bli flitigt påpassade. Ett hett tips på en festligare variant som funkar fint till partytopp & heels samt piffar upp den där vardagen en aning. Och kunde man dra en spagat eller två skulle det säkert gå bra i dessa mjuka skönheter. Dock sparar jag nog det till annat tillfälle (läs; aldrig i mitt liv) och låter diverse ben vara hela. 

Kommentarer
Postat av: Klara

En dum fråga, men hur håller du dina svarta jeans svarta? :) mina bleks snabbt och speciellt vid mina knän!

Svar: Absolut ingen dum fråga. Dock är mitt svar Tycärr "det gör jag inte". Mina bleks också väldigt snabbt men jag försöker att tvätta dem så lite som möjligt. Så länge de inte är fläckiga eller liknande behöver inte jeans tvättas. Vädra hellre och ta inte bästa byxorna på när du ligger i soffan etc! Du kan dessutom köpa färg och tvätta med om det skulle behövas. Billigare alternativ än att köpa nya:) kram
idaacarleborn.blogg.se

2014-01-03 @ 19:42:30
Postat av: liborius

Snygga byxor och fin bh:)

Svar: Tusen tack tjejen! Glad jag blir:) från Bikbok samt Ginatricot!
idaacarleborn.blogg.se

2014-01-04 @ 11:05:18
URL: http://liborius.se
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

Jättesnygga byxor!

Svar: Tack så mycket :) Kul att du gillar dem!
idaacarleborn.blogg.se

2014-01-04 @ 18:55:55
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback