Stäng
RSS 2.0

11 januari / Nytt jobb som servitris?



 
Havregryn, mandelmjölk, chokladprotein, kakao, ägg, nötsmör, kanel. linfrön, gojibär. Proteinfluff på blåbär & chokladprotein. Te. 

Frukost på sängen är vad ni nu skådar. Detta är vad hon serverades denna grå januarimorgon när livet kändes lite sisodär. Lyckost? Att det var ingen mindre än hon själv som agerade servitris är dock en såndär ynklig, minimal detalj, som bör uteslutas för största möjliga inslag av lyx? Ha. Okej, hon gjorde den själv. Bam! Där sprack det. Men inte bör någon annan få cred för kreationen, icke. Och livet i övrigt; Okänd skada i fot, ben (?) resulterar i fortsatt NO workout, annat än för de där biceps, triceps samt axlar. Tre muskelgrupper som jag struntar fullständigt i, samt som varken ger mig ass, ben eller svett mellan de där tuttarna jag inte ens äger och har. Sjukdom på sjukdom, operation på operation och så lite skada på det. Woopa! Någon kär Gud vill mig illa och vill definitivt inte att jag skall lyckas? Men vad gör väl det när det krigas, svälts och dö's här i världen? Hon fick ju åtminstone en sen lördagsfrukost på sängen, samt hade hjärta nog att servera en sådan. He. Ironin flödar lite och jag önskar er en hejdundrans fin helg. 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gott :)

2014-01-12 @ 17:38:26
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback