Stäng
RSS 2.0

2 december / Ett julklappstips ifrån mig till er?




Rysningarna avlöser ständigt varandra medan halsen stockas av något jag inte kan förmå mig att ta på. Wow! Jag kan inte beskriva, men oj vilken dröm hela denna show är, år efter år. Jag har följt den slaviskt sedan jag var cirka nio år. För mig är det inte främst kroppar och ansikten. Det är hela grejen och att beskriva för någon som inte alls har intresset för modellande, mode och dylikt, är det nofg en mindre omöjlighet att förklara. Kanske kan vi jämföra det med att vem som helst skulle träffa Zlatan eller Ronaldo på stan? För nog skulle vem som helst höja på ögonen, vilja knäppa en bild och få extra hjärtpåslag, oavsett intresse för fotboll eller ej? Men inte går det att jämföra med någon som har ett dödligt intresse för fotboll och skulle gråta av lycka om den såg bakhuvudet på Zlatan i förbifarten? Ha. Ungefär där är vi, är ni med mig? Tänk er adrenalinpåslaget av att entra scenen till det senaste ifrån Ed Sheeran, Taylor Swift, Ariana Grande, Hoizer live medan publiken jublar och klackarna frontar varandra gång på gång. Och på frågan om hon har hybris behöver det inte svaras? Ha. Idag äger Victorias Secret Fashion Show rum i inget mindre än London och mitt hjärta slår ett extra slag. Ett hett tips till den som vill vinna det där hjärtat är att flyga dit mig och placera mig front row. Ett litet enkelt tips från mig till er. "En sen adventsgåva eller tidig julklapp?" Ni får kalla det vad ni vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback