Stäng
RSS 2.0

6 augusti / Black as the night.


Ibland undrar jag om du förstört hela mig, men jag väljer att tro att du stärkt. Att Du är anledningen till. Och jag kan nog inte älska dig igen. Inte förmå mig att förtro, kanske finnas men inte ge mig hän? Kanske för att det var så det var. Innan du klampade över, försörde? Stärkte det jag var och fick mig att tro. 

Ibland är det bara så tydligt, fast alla inte ser. Man vet. Så tydligt att ett fnitter startar i magen för att kontrollerat tystas innan det, genom munnen, brister ut för världen att bevaka. 'Tacksam att jag inte är som du, tänkte hon förbryllat medan ögonbrynen formade sänktes till ett V. För ibland undrar jag om du förstörde, men jag tror ändå att du stärkt.' 

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack snälla fina du!

2014-08-09 @ 17:03:58
URL: http://clararingqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback