Stäng
RSS 2.0

5 augusti / Destruktiv & galen?



Balsamet är slut och man börjar se botten i nötsmörsburket. Hej vecka två! He. Och på frågan "har du packat med nötsmör till all inclusive" är svaret ett klart och tydligt "Ja". Då utan röda kinder eller flackande blick. Ha. Jag skulle inte vilja kalla det beroende. För vem vill egentligen det? "Jag kan sluta om jag skulle vilja". Den gamla repliken, ni vet. Skämt åtsido. Det är ingen direkt livsfara med denna produkt. Om man inte är nötallergiker förstås. Då är det ju bra dumt att vara beroende. Aningen destruktivt beteende? Ha.

Tog mig i sportbhn och brände av Idas pass denna morgon. I skuggan under en Palm, med havet framför mig; Vätskeersättning Delux i mig & svett droppandes från hela kroppen. Att 30min rörelse kan genera så mycket vätska? Skenet bedrar liksom i denna värme. Ta er i kragen ni också. Det var galet roligt när hjärnan väl spelade med mig och endorfinerna frigjordes.

I övrigt: ligger i en solstol med kepsen bak och fram. Svettas, inväntar lunch & njuter. Har ont i en visdomstand (inte halsen. Får inte!), läser om C.G & inser att kvalité just blev kvantitet. Skall till kvällen försöka publicera från datorn. Tills dess - Njut av sommar & sol. Det skall jag. Salt, svett & härlig. Nu av solen snarare än rörelse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback