Stäng
RSS 2.0

26 augusti / Veckans kap!


Har länge pratat om att jag vill ha en smidig blender. Någon som inte tar upp hela köket, är enkel att använda, ta med samt diska. Att våra andra mixers sällan används beror till största del på att de måste släpas fram, har stora glasbehållare som skall diskas och därmed blir ett projekt jag sällan orkar ta mig an. Igår dök dock denna upp i Ica-bladet och jag var inte sen att slänga mig över en. Har ännu inte testat den, men tänkte bli bättre på det där med smooties, gröna drinkar och goa kombinationer nu när jag inte längre har några dumma ursäkter. Till denna blender hör två stycken "bottles"/ shakers som man mixar i och sedan kopplar bort för att ta med, ställa in i kylen etcetera. Mycket smidigt och därav helt i min smak. Nu återstår bara en mix som är detsamma. Resultatet kommer säkerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback