Stäng
RSS 2.0

23 augusti / Instagram.


Ibland hamnar bilder ifrån bloggen på instagram & tvärtom. Jag skall försöka bli bättre på att skilja dessa två åt, men för er som vill följa mer vardag; @idaacarleborn på instagram. Jag själv tokälskar instagram och tycker att det är otroligt kul att bläddra runt där mellan olika konton och få inblickar i vardagar samt inspireras på olika plan. För mig är instagram ett forum för inspiration och fina bilder. Det där "no filter" bryr jag mig inte om alls. Vad vill man egentligen säga med det? "Hej jag är såhär fruktansvärt snygg bara så ni vet"? Ha. Vackra bilder, med eller utan filter - fina miljöer, människor, inspirerande vardagar, vacker mat, vyer eller inblickar i andras liv? Instagram - Du får min tia. Big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback