Stäng
RSS 2.0

17 augusti / Bajspåsetypen?

Tack. Ett stort, hjärtligt tack för att ni skrev en bok till mig. Eller kanske för att ni skrev min bok? Jag älskar den. Vartenda ord. Skrattar med, nickar jakande och stönar av uppskattning. Dessa damer kan sin sak och mer därtill. Jag skulle nog vilja påstå att alla som tokälskar deras podd borde köpa denna ögonaböj. Om Ni ännu inte räknat ut den enkla matematiken och redan är ägare vill säga? Jag skall passa på att låna ut den till mamma innan jag totalt kladdar ner mina ord i den, skapar. Just nu är det endast några stallplatser upptagna, inte mer. De där givna, som alltid kommer ha en stallplats oavsett situation. De som inte är bajspåsetypen eller så, ni vet. Ha! Läs kära ni. Läs! Mer inspirerande damer än dessa hittar åtminstone inte jag på svensk mark. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback