Stäng
RSS 2.0

15 april / Svåra val ?





Jag vill inte medge att det är "jag", det där basic, enkla, tråkiga? He. Men när en sånhär fräsch liten tygbit anländer i marinblå förpackning och hamnar i min ägo säger jag då inte nej, inte alls. Ett superalternativ de dagar då man inte vet riktigt vad man skall klä sig i och vill ha ett stilsäkert och fräsch kort att spela med. Enligt mig, främst till vita byxor eller shorts, men även till jeans, svart och de där Levi´s? "Som för att bekräfta det där, 'i alla lägen'? Kanske även idag? Idag då lite Stockholm står på menyn & vi är någonstans i övergången mellan vinter och vår, någonstans emellan - där klädvalet är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback