Stäng
RSS 2.0

6 september / Farväl?

 
Och när hon återkommer är det enbart för att ta farväl av er? Kanske en drastisk samt smått missvisande beskrivning av läget, men, idag åker jag mot värmen, igen. Pass, pengar och p-piller, det vill säga, de tre p:na som måste med för att en dam skall överleva, ligger nedpackade, då tillsammans med en massa annat som får vågen att visa "övervikt"..Förvånade? Ha. Senaste tiden har jag haft väldigt mycket att göra. Det har rests runt, fixats och donats, jobbats och en hel del annat vilket gjort att bloggen hamnat åt sidan, minst sagt. När jag om två veckor (har dator och kamera med mig dock) anländer igen är det med noll planering för hösten och tillbaka i rutiner vilket tillsammans med jobb, damer, utgångar, shopping, fokus styrka och livet också innefattar både tid för- samt fokus på just bloggen! Tills dess får ni hålla tummarna för att vajande palmer och turkost vatten dyker upp i rutan - sen kör vi! Tänkte fokusera mer på outfits, bilder bilder bilder, mer mat & mer allt! Har ni önskemål? Droppa mer än gärna en kommentar, eller två? Take care . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback