Stäng
RSS 2.0

3 oktober / Shoes shoes shoes;



Oanvänd, virkad kilklack med prislapp kvar. Strl 37, SÅLD
 Svarta klackar från 'Face', knappt använda (och endast använda inomhus) Strl 37, pris: 100kr. 

Kilklackar med rosett i tyget framtill, H&M. Använda 1-2ggr. Strl 37, pris: 40kr. 

Ballerina sko, skinimmitation. Strl, pris: 40kr.


Conversekopia, aldrig använd. Strl: 37 / 6/5 (passar dock en strl 38 också då de är väl stora åt mig), pris: 90kr

Svart klack med snörning framtill samt öppen tå (använda inomhus mest pga skolan). Strl: ,pris: 80kr
Gladiatorsko i beiget & svart från Tiamo. Strl 37, pris: 50kr.

Hittade lite skor också. Även två par byxdressar (oanvända), en skinnjacka och en skiddress..
Har otroligt nog lyckats sälja av en hel del, men har också en hel del kvar. Kika gärna på föregående blogginlägg om ni är intresserade och kontakta mig via [email protected] . De där kläderna behöver minst sagt ett nytt hem då de hos mig inte gör någon nytta, tyvärr. 

Kommentarer
Postat av: Maja ♥

Älskar de första, såå snygga! :)

- Hehe, det kan jag säga att den var lika farligt god som den ser ut ;)

Svar: Åh, tack så mycket :) Nu är de dock inte mina längre, hehe!
idaacarleborn.blogg.se

2013-10-07 @ 14:45:39
URL: http://lillmajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback