Stäng
RSS 2.0

8 november / Kärlek vid första kroppskontakten;

Nog var det länge sedan "peplum" slog igenom med järnhand och fick mig att falla pladask, platt, galet och förälska mig som över en natt? Vi kan kalla det kärlek vid första ögonkastet, men med en tvist som "första kroppskontakten"? Ha. Om någon skulle säga "den där toppen har jag aldrig sett på dig förut" och syfta på en av mina svarta peplumtoppar i satin skulle jag direkt förstå dess ironi för oj vad jag är förtjust i den. Varför, det måste ni väl förstå vid första anblicken ovan? Enligt min mening livar dessa toppar upp vilken tråkig vardag som helst, trots sin svärta. Några av dem räddar också dessa "jag har ingenting att ha på mig och naken är inte ett alternativ" innan en utekväll, middag etcetera - utan tvekan. Dock måste jag byta ut några av mina gamla för nya, nya liknande ? He. Tänker mig en långärmad kavajliknande och en snygg topp. För alla dessa kristillfällen som ständigt dyker upp. 'Nog var det länge sedan peplum slog igenom med järnhand och fick mig att falla, men inte fan har jag rest mig än' - Inte riktigt, inte alls.

Kommentarer
Postat av: claudia

God morgon, vilken fin blogg du har. Kolla gärna in min och lämna en kommentar efter dig.
Btw: Har du läst den nya skvaller tidningen? Finns uppe på min blogg :)

Svar: Tusen tack!! :) Det skall jag absolut göra!
idaacarleborn.blogg.se

2013-11-08 @ 09:12:29
URL: http://www.nattstad.se/claudiadebicka
Postat av: Moa

Så fint med peplumtoppar!

Svar: Visst är det :) Verkligen en räddning!
idaacarleborn.blogg.se

2013-11-09 @ 15:12:04
URL: http://sicktwisted.blogg.se
Postat av: Kajsa

peplumtoppar är så snygga !!

2013-11-12 @ 19:46:42
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback