Stäng
RSS 2.0

24 november / Din jävla nolla?




En fet kram, ett hej & hallå och två år av saknad kändes som gårdag när vi i fredags slog oss ner för lite parmiddag tillsammans med ett par fina vänner. Och igår ägnade jag mig åt att skapa djur. "What?" tänkte Du, för inte kan människor föda djur? Okänt, men personligen syftar jag på skapandet av de där lussekatterna, till ljudet av diverse klyshiga julsånger, tillrättavisningar av formen och doften av bakning innan jag slog mig ner för lite bästismys och just kattbjudning. Och även söndagen bjuder på ett kärt återseende? Ingen fet kram, inget hej & hallå, nej, inte ens två år av saknad? Men nog känns det som igår som jag åt gröt och kollade på Pelle Svanslös. Gröt, för att det faktiskt var senast igår. Pelle, för att jag kan den utan och innan, men ändå vägrar ge upp den. Lite Mysteriet på Greveholm & Sunes Jul, och hon får officiellt ta bort den där nollan ifrån sina tjugo år? Eller varför inte tvåan, med dessa skriverier? Ha. "Inga konstigheter" . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback