Stäng
RSS 2.0

26 maj / Simple .

Klädde mig svart & simpelt innan gårdagens kvällsjobb . Svart och guld, vitt och guld - Guld i allmänhet? Just den färgen älskar jag. Den kan verkligen utgöra en god kombination med det mesta. Därmed beställde jag ett super fint halsband när jag ändå var i färd med blusen ni såg för några dagar sedan. Råkade även trycka "buy" på en väldigt speciell skönhet samt ytterligare en bikini. Ha! Nu inväntas leverans för att kunna visa er! Har även fått påbackning & en rad önskningar om inlägg, vilket jag skall försöka tillgodose denna dag. Har ni fler? Hojta till. Next; Produkter, vårskor, ett dagsinlägg samt "klänningar för oss med lite köttigare fotbollsben" - ha! I love it. För det finns ju faktiskt kläder för precis alla kroppstyper - det är just det som är så fint. 

Kommentarer
Postat av: Rosierosee

Gud hörde min talan.
Ha- att ja just tilltalade dig som Gud kanske var lite overkill ;*

2013-05-26 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback